Το έργο του οποίου η προβολή διακόπηκε με απαράδεκτα βίαιο τρόπο από την αστυνομία κατά τη διάρκεια της έκθεσης «Ι syghroni elliniki skini» στο πλαίσιο της Art Athina συνταιριάζει δυο διαφορετικές αφηγήσεις. Από τη μία την εκμετάλλευση των εθνικών συμβόλων από την αυταρχική πολιτική του ελληνικού κράτους της δεκαετίας του 1960 και του 1970 και από την άλλη τη διάδοση της κινηματογραφικής πορνογραφίας ως μιας εσωτερικής και βασανισμένης διεξόδου των καταπιεσμένων ενστίκτων. Η χρήση αρχειακού υλικού, η κινηματογράφηση των αντίθετων στοιχείων, ο διάλογος, η ίδια η αντιπαράθεση των δύο αυτών φαινομενικά διαφορετικών αφηγήσεων δίνουν στο έργο τη δυνατότητα να μιλήσει με κοινό τρόπο για την πολιτική και την προσωπική ιστορία. Αυτή η δύναμη της συμπύκνωσης του νοήματος και των μορφών είναι ένα προνόμιο της τέχνης και η δική της συμβολή στη διαμόρφωση του δημόσιου λόγου.
Η κατάσχεση του έργου και ο θόρυβος που προκλήθηκε στη συνέχεια στην τηλεόραση από τους εκπροσώπους του ΛΑΟΣ, μεταξύ άλλων, θεωρούμε ότι συνιστά ευθεία προσπάθεια ελέγχου του συνόλου του δημόσιου λόγου. Θεωρούμε ακόμη ότι αποτελεί καπήλευση των συμβόλων που διατείνεται ότι υπερασπίζεται με σκοπό να τα κάνει καρικατούρες για την κολακεία του τηλεοπτικού κοινού. Θεωρούμε τέλος ότι προσπαθεί να υποκαταστήσει οποιαδήποτε άλλη πολιτική και καλλιτεχνική έκφραση με μια σειρά από στερεότυπα που αρνούνται την ίδια την ουσία της πολιτικής και καλλιτεχνικής έκφρασης.
Για τον λόγο αυτό, οι καλλιτέχνες που συμμετέχουμε στην έκθεση και όλοι όσοι συνυπογράφουμε το κείμενο δηλώνουμε ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα και ουσιώδης υποχρέωση της τέχνης να διαπραγματεύεται ζητήματα που δεν απαιτούν τη συναίνεση όλων των φορέων του δημόσιου λόγου. Ακόμη περισσότερο μάλιστα δεν απαιτούν τη συναίνεση όσων καθημερινά πιστεύουν ότι διατυπώνουν αυτονόητες αξίες, ενώ στην πραγματικότητα διατυπώνουν μια πολιτική που επιχειρεί να καθυποτάξει όλες τις πτυχές του δημόσιου λόγου σε μια βαθιά συντηρητική και αυταρχική ρητορική.
Επιπλέον, όσοι συνυπογράφουμε το κείμενο δηλώνουμε ότι συνυπογράφουμε ως δημιουργοί και το έργο το οποίο λογοκρίθηκε δηλώνοντας από κοινού υπεύθυνοι κατά τον νόμο για οποιεσδήποτε άλλες διώξεις ή κυρώσεις υποστεί.
Τέλος, η έκθεση αυτή είναι χωρίς τίτλο θεωρώντας ότι πρόκειται για μια πράξη δήλωσης της αδιαλλαξίας μας απέναντι στην προσπάθεια σφετερισμού του χώρου της τέχνης και όχι για μια έκθεση με εφήμερο περιεχόμενο.
Πληροφορίες για συμμετοχή:
- Όποιος επιθυμεί να υπογράψει το κείμενο αυτό, μπορεί να αποστείλει ε-μέηλ στη διεύθυνση artlogokrisia@gmail.com
- Όποιος καλλιτέχνης επιθυμεί να συμμετέχει στην έκθεση με έργο του μπορεί να έρθει με το έργο στο χώρο της έκθεσης αύριο Δευτέρα μετά τις 4 το απόγευμα όπου θα αρχίσει και το στήσιμο της έκθεσης.
Έκθεση χωρίς τίτλο, εναντίον της απαράδεκτης λογοκρισίας που σημειώθηκε στην Art Athina 2007.
Δευτέρα 4 - Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007
Ιάσωνος 45, Μεταξουργείο
* Ζητούμε συγγνώμη από όσους συντάσσονται με τις θέσεις, μας για την κατάργηση των σχολίων. Παρακαλούμε όσους υπέγραψαν μέσω σχολίων να μας ξαναστείλουν τη συμπαράστασή τους με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.
Ι. Κώνστας
Δ. Παπαδοπούλου
Νίκος Τρανός
Κ. Κατσούρη
Νίκος Καναρέλης
Ρωσίνα Μπαλτατζή
Λοραίνη Αλιμαντίρη
Εύα Βρετζάκη
Ε. Χαλυβοπούλου
Άννα Πατάκη
Αλέξης Βερούκας
Ζάφος Ξαγοράρης
Νίκος Ναυρίδης
Κατερίνα Αποστολίδου
Γιώργος Γυπαράκης
Α.Αντωνόπουλος
Αγγελική Αντωνοπούλου
Π. Φαμέλης
Σίλβια Κούβαλη
Θάλεια Στεφανίδου
Γιάννης Σκαλτσάς
Βασίλης Βλασταράς
Λ. Καραμπίνης
Ρούλα Παλλαντά
Μ. Γλύκα
Μαρία Θάλεια Καρρά
Μ. Μανουσάκης
Β. Στυλιανίδου
Ε. Χατζηαργυρού
Κ. Δρέγος
Π. Χανδρής
Π. Μώρης
Ιωάννης Θεοδωρόπουλος
Σήφης Λυκάκης
Ελένη Κούκου
Πάνος Κοκκινιάς
Λυδία Βενιέρη
Αλέξανδρος Ψυχούλης
Παναγιώτης Λουκάς
Δημήτρης Χρηστίδης
Ε. Χατζησάββα
Μ. Σαρρή
Π. Ζάλη
Γ. Ιωαννίδου
Βασίλης Καρούκ
Χριστίνα Πετρηνού
Διαμαντής Σωτηρόπουλος
Γ. Καζάζης
Δανάη Στράτου
Διονύσης Καβαλιεράτος
Στέλιος Φαϊτάκης
Έλενα Παπαδοπούλου
Χρήστος Σαββίδης
Δάφνη Μπαρμπαγεωργοπούλου
Μάριος Σπηλιόπουλος
Νίκος Ξυδάκης
Κ. Τριανταφύλλου
Π. Νικολακόπουλος
Νίκος Παπαδημητρίου
Αλέξης Αυλάμης
Βαγγέλης Γκόκας
Pablo Leon de la Barra
Σ. Δασκαλάκης
Ελένη Ηλιοπούλου
Τ. Μισούρας
Ε. Ματσούκη
Γιώργος Ρόρρης
Μαρία Φιλοπούλου
Ξένια Καλπακτσόγλου
Poka Yio
Αυγουστίνος Ζενάκος
Αλεξάνδρα Μόσχοβη
Βίβιαν Ευθυμιοπούλου
Θεόφιλος Τραμπούλης
Νίκη Τσιάντη
Kωνσταντίνος Ρήγος
Γιώργος Ταξιαρχόπουλος
Αναστασία Δούκα
Γιάννης Βαρελάς
Δημήτρης Γκάζης
Άγγελος Πλέσσας
Κατερίνα Μανωλέσου
Νίκος Αρβανίτης
Τάσος Βρεττός
Λεωνίδας Παπαδόπουλος
Zoe Zillion
Γιώργος Σαπουντζής
Γιώργος Λεβίδης
Ηρακλής Ρενιέρης
Αλέξης Σταμάτης
Μανωλης Ζαχαριουδακης
Δημήτρης Στέφωσης
Σταμάτης Σχιζάκης
Π. Ξηροχειμώνας
Χαράλαμπος Χεϊζάνογλου
Σοφία Κοψίδου
Άννα Ανταλουδάκη
Σωκράτης Ιωαννίδης
Νίκος Παπαδόπουλος
Δημήτρης Λιάπης
Αντρέας Κασάπης
Κωστής Βελώνης
Πάρις Χαβιάρας
Φανή Σοφολόγη
Γιώργος Λάππας
Λίλα Πολενάκη
Σπύρος Δερβενιώτης
Σταύρος Ντίλιος
Κάτια Δημοπούλου
Άρης Δημοκίδης
Βασίλης Μπούτος
Ιφιγένεια Αναστασιάδη
Νατάσσα Πανδή
Βάνα Κοσταγιόλα
Νίκος Παπαδόπουλος
Γιώργος Γιαννακόπουλος
Βασίλης Ρούβαλης
Θανάσης Χειμωνάς
Γιάννης Ανδρέου
Μπετίνα Παναγιωτάρα
Μυρτώ Τζανετάκη
Λογοθέτης Βαλασάκης
Λαγός Ευάγγελος
Νίκος Παναγιωτόπουλος
Μαρία Βιδάλη
Νίκη Νικονάνου
Μαρία Ζαχαριουδάκη
Άννα Τσουλούφι
Κυριάκος Αθανασιάδης
Γιάννης Κοτσιφός
Θανάσης Τριαρίδης
Κωνσταντίνα Γεωργέλλου
Έφη Φιλιπποπούλου
Λιάνα Τσομπάνογλου
Έλενα Πατάκη
Πέτρος Μπουλούμπασης
Σοφία Τουλιάτου
Ελένη Σταματέλου
Δήμητρα Ντιρογιάννη
Άννα Αλεξανδρή
Αγγελική Στρατηγοπούλου
Νατάσσα Πουλαντζά
Δημήτρης Μεράντζας
Ιωάννης Σαββίδης
Δάφνη Δραγώνα
Θάλεις Ραυτοπούλου
Καίσαρ Βρεττός
Σωτήρης Κατερινόπουλος
Κώστας Ντάφλος
Δέσποινα Τσούμα
Ελένη Χριστοδούλου
Ρίτα Κολαϊτη
Andrea Gilbert
Αντώνης Ματσούρης
Πέτρος Μάρκαρης
Τίνα Κώτση
Μισέλ Φάϊς
Αλεξία Καλτσίκη
Μαριλένα Πετρίδου
Μαρία Λουκά
Μαρία Χριστοφοράτου
Ειρήνη Παπαδοπούλου
Αρετούσα Αρβανίτη
Δάφνη Χρήστου
Γιώργος Καραγιαννάκης
Αθανάσιος Παπαντωνόπουλος
Ισαάκ Παρχαρίδης
Αποστολία Παπαϊωάννου
Γιώργος Καλογερόπουλος
Έλενα Πρίφτη
Βίκυ Θεοδωροπούλου
Χρίστος Αστερίου
Σπυριδούλα Ντάνη
Κασσιανή Μπένου
Σπύρος Καραμπάλης
Ίρις Κρητικού
Κώστας Δεσποινιάδης
David Spearman
Φίλιππος Φιλίππου
Βασιλική Καρμίρη
Γιάννης Σταθάτος
Γιώργος Σαπουντζής
Tijana Rakic
Φίλιππος Μανδηλαράς
Γαβριήλ Παγώνης
Τιτίκα Δημητρούλια
Σταύρος Μωρεσόπουλος
Μάνος Κοντολέων
Νάσος Παπαχριστοδούλου
Μαρία Ανεστοπούλου
Φαίη Τσίτου
Σπύρος Φάρος
Ευτέρπη Μήτση
Ηλίας Μαρμαράς
Αλίκη Τσιγκρή
Μιχάλης Μητσός
Ηλίας Κανέλλης
Θεόδωρος Γρηγοριάδης
Μανώλης Βασιλάκης
Χριστιάνα Γαλαναοπούλου
Αφροδίτη Κουκουτσάκη
Δημήτρης Ντοκατζής
Δημήτρης Φωτίου
Άγγελος Σκούρτης
Άκης Γαβριηλίδης
Ελεάννα Ποντικάκη
Νίκος Γραικός
Ελευθερία Μεσσήνη
Κώστας Σταύρου
Ζαφείρης Καραμπάσης
Καλλιόπη Γκανά
Στέλλα Χρονοπούλου
Αναστασία Καμβύση
Γιώργος Σγουρός
Ροβήρος Μανθούλης
Μαρία Λιανού
Πάνος Ξενάκης
Μπαμπης Βενετόπουλος
Μαριέτα Μαρινάκη
Δημήτρης Αληθεινός
Άλκης Ρήγος
Δήμητρα Μαδιανού
Ελένη Παπαγαρουφαλή
Φιλάρετος Αλικαρίδης
Γιάννης Φάγκρας
Στράτος Φουντούλης
Νάγια Γιακουμάκη
Nuno Rodrigues
Χάρης Κοντοσφύρης
Κατερίνα Χριστοδούλου
Τζέλα Τανγκαλίδου
Αθηνά Αθανασίου
Νικόλαος Δαμηλάκης
Γιώτα Κραβαρίτου
Ειρήνη Κοντογεωργίου
Φαίη Τζανετουλάκου
Καλπουρτζή Εύα
Αστρινάκη Ράνια
Ελένη Κονιδάρη
Θεοδώρα Θυμιοπούλου
Λένα Κουγέα
Κώστας Θωμαΐδης
Νίκος Κοντογούρης
Σπύρος Γκέλης
Αλέξανδρος Κώστας-Τούσιας
Δημήτρης Γαζής
Έφη Κομνηνού
Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης
Ιωαννης Κωστάκης
Φώτης Γιαννόπουλος
Γρηγόρης Δεϊλόγκος
Γιώργος Χ. Θεοχάρης
Γεωργία Κακούρου Χρόνη
Αποστολία Παπαδαμάκη
Μυρτώ Δεληβοριά
Αχιλλέας Γιαννάκας
Κώστας Λουκέρης
Δημήτρης Θ. Αρβανίτης
Εύη Τσιριγωτάκη
Αντώνης Κοσμαδάκης
Πέτρας Μετάφας
Μανώλης Χάρος
Ομάδα Εργασίας -Λευκωσία, Κύπρος
Σπύρος Τσακίρης
Γιώργος Κούβακας
Ειρήνη Μουνδράκη
Λουίζα Αυγήτα
Γιάννης Ευθυμιάδης
Μαίρη Νταή
Πάσχος Μανδραβέλης
Παναγιώτης Καραμπίνης
Φωτεινή Γραμματικού
Χαρούλα Χατζηνικολάου
Αγγελική Τσέλιου
Άρτεμις Αλκαλάη
Νίκος Γιαννόπουλος
Νάνος Βαλαωρίτης
Θάνος Σταθόπουλος
Μαλβίνα Αβαγιανού
Διονύσης Λιβάνης
Γιάννα Δεληβοριά
Sofia Bempeza
Καλλιόπη Κεραμάρη
Νικολέτα Νάκου
Τάκης Ηλιόπουλος
Σταυρούλα Πουλημένη
Αλεξάνδρα Χαλκιά
Βιβή Καλομοίρη
Ρεγγίνα Μπούκουρα
Αλέκα Αγγελάκη
Χρυσή Τσιώτα
Κοραλία Σωτηριάδου
Έλλη Πετράντη
Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Ειρήνη Μουνδαράκη
Αλέξανδρος Αυλωνίτης
Κωνσταντίνος Κωστούρος
Θανάσης Γιαννόπουλος
Δημήτρης Γαλάνης
Αμάντα Μιχαλοπούλου
Αγγελής Μιχαλόπουλος
Λίτσα Σεπυργιώτη
Φωτεινή Αραβανή
Παναγιώτης Κούστας
Γιώργος Δρίβας
Περικλής Αντωνίου
Μαρία Πασχαλίδου
Δημήτρης Τσουμπλέκας
Δημήτρης Μπεκιάρης
Δημήτρης Κοσμίδης
Μιχάλης Αδάμης
Μυρτώ Ξανθοπούλου
Μάριος Ιωάννου
Χρήστος Δήμας
Απόστολος Σαμπαζιώτης
Καρατσιουμπάνης Γιώργος
Γεωργία Σωτήρχου
Σωκράτης Φατούρος
Βιβή Νεοφωτίστου
Μανόλης Κανάρης
Νατάσα Αδάμου
Στέφανος Καμάρης
Σοφία Χανδακά
Νίκος Μάντζιος
Μαρία Γοζαδίνου
Χριστίνα Πολυχρονιάδου
Ανδρέας Γεωργιάδης
Παναγιώτης Σπηλιώτης
Μαρια Ανδρομάχη Χατζηνικολάου
Βασίλης Γιαλελής
Ζαχαρούλα Κούκη
Στέλλα Καβαδάτου
Βασίλης Κωνσταντόπουλος
Ντόση Ιορδανίδου
Βασίλης Πουλαντζάς
Μπέττυ Αρβανίτη
Σπύρος Παπασπύρος
Αλέξης Μελίτας
Σωτήρης Σταμπουλίδης
Αλέξανδρος Στεργιόπουλος
Κατερίνα Καρβούνη
Δημήτρης Βανέλλης
Μαρία Τσαντσάνογλου
Γιώργος Γιαννακάκης
Πάνος Καπόπουλος
Αλέξανδρος Στεργιόπουλος
Λόλα Καλανδράκη
Μπία Παπαδοπούλου
Πάρις Παρασχόπουλος
Τζίμης Πανούσης
Ευγενία Αλεξάκη
Mαργαρίτα Καταγά
Κατερίνα Ροζάκου
Ηλιάνα Φωκιανάκη
Ευγενία Σιαπέρα
Mαρίνα Γιώτη
Μichele Valley
Θούλη Μισιρλόγλου
Δημήτρης Κουμπιάς
Θοδωρής Κουτουβίδης
Δημήτρης Μαρκαντωνάτος
Αντα Διάλλα
Μυρτώ Δηγόνη
Κώστας Μαυρακάκης
Αγγελική Πέτρου
Σταύρος Μαρτίνος
Κώστας Αποστολίδης
Ευδοκία Πρέκα
Άρτεμις Αλκαλάη
Ιωάννης Καράμπελας
Xριστόδουλος Παπαδήμας
Χρήστος Αλεξανδρής
Αντώνης Πίττας
Ντάρια Κοσκόρου
Μαρία Πασχαλίδου
Ελευθερία Στίκουλου
Κατερίνα Τόγκα
Βίκυ Κολοβού
Γιάννης Μπουρνούς
Χρήστος Χομπάς
Πατρίτσια Απέργη
Κάλλια Χατζηγιάννη
Τάκης Ζερδεβάς
Παναγιώτης Μαρκέτος
Ευγενία Τζιρτζιλάκη
Γιώργος Καλαμαντής
Κώστας Βελινόπουλος
Μαρία Κόντη
Ελένη Μυλωνά
Αλέξανδρος Βάζος
Γκέλυ Γρυντάκη
Όλγα Δανιηλοπούλου
Νάντια Παπαθεοδώρου
Έλλη Γρίβα
Πάνος Οικονόμου
Παναγιώτης Λάμπρου
Ηρώ Κατσιώτη
Νικήτας Νομικός
Αντώνης - Φοίβος Νομικός
Μαριάννα Στραπατσάκη
Χρήστος Λουφόπουλος
Αλέξανδρος Αυλωνίτης
Γιώργος Στόγιας
Στάθης Κουτσούνης
Κώστας Ντάρας
Θεοδώρα Μπασάκου
Γιώργος Λυντζέρης
Εύα Φωτιάδη
Γιώργος Ατσαλάκης
Αλεξάνδρα Ζαββού
Στέφανος Τσιβόπουλος
Πηνελόπη Φουντεδάκη
Βάντα Χαλυβοπούλου
Μίλτος Φραγκόπουλος
Αγγελική Σβορώνου
Κωσταντής Φραγκόπουλος
Βασίλης Οικονομίδης
Δημήτρης Χούλλης
Μαρία Ρούσσου
Δημήτρης Χαρίτος
Ματθαίος Α. Σαντοριναίος
Ερατώ Μπασέα
Δάμων
Σταύρος Κατσάρης
Όλγα Μοάτσου
ΔΙΚΤΥΟ ΝΟΜΑΔΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Ελένη Τζιρτζιλάκη
Μαριάννα Ιγνατάκη
Σωκράτης Γεωργιάδης
Ηρακλής Παπαϊωάννου
Μαίρη Ζυγούρη
Σπύρος Πολίτης
Δημήτρης Γκουζιώτης
Κώστας Γιαννακόπουλος
Πλάτων Ησαΐας
Δημήτρης Βάκης
Γιώργος Παπαλεξάνδρου
Μάρθα Τσιάρα
Αλεξάνδρα Βούγια
Μήτσος Μπιλάλης
Ελπίδα Βιάννη
Βιβή Περυσινάκη
Μαριάννα Πανά
Ράνια Ράγκου
Ιφιγένεια Ταξοπούλου
Πηνελόπη Παπαηλία
Mαρια Πολυζωϊδου
Φώτος Λαμπρινός
Μάνος Ζαχαρίας
Αντουανετα Αγγελίδου
Αθηνά Συριάτου
Χρήστος Αθανασιάδης
Λίνα Τσίκουτα
Κωνσταντίνος Παπαδούκας
Κατερίνα Αλεξανδρή
Βανέσσα Αλεξάκη
Αλεξάνδρα Βουδούρη
Ποθητή Χαντζαρούλα
Μιχάλης Κασίμης
Τίνα Μακρυνιώτου
Ντία Νικήτα
Ειρήνη Τσιρώνη
Δημητρής Μητρόπουλος
Αλκηστη Μάμαλη
Κωνσταντίνος Στεφανής
Helena Smith
Δαναη Γιαμαλακη
ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΛΑΓΚΟΣ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΑΒΑΛΟΣ
ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΛΗ
ΠΕΠΗ ΦΑΡΑΚΛΙΩΤΗ
Γιάννης Βλαχόπουλος
ΖΕΗ ΜΑΙΡΗ
ΜΟΥΣΤΑΚΗ-ΖΕΗ ΡΕΒΕΚΚΑ
234 comments:
«Oldest ‹Older 201 – 234 of 234@artois
Symfwnw! Mou aresei poy se synenteu3h ths, h "kallitexnis" leei pws "den einai 3eka8aro oti prokeitai gia aidoio, mporei na einai louloudi"!!!
WTF?!!???!!!
Posa 8ew na mas trelaneis???
Diabasa ki auto kai symfwnw 100%
http://tomati.net/2007/06/05/fartathina/
Oso gia th syllhpsh, einai aparadekth. Omws, osoi 8eloun na einai polites autou tou kratous, ofeiloun na gnwrizoun tous nomous kai na bazoun monoi tous ta oria tous. Den einai fasistas opoios 8elei na exei kapoia symbola se ypshlh 8esh sthn kardia tou. Anti8eta, fasistas einai opoios etsi8elika paei na epiballei ta pisteuw tou kai auto isxyei gia olous mas.-
ne
Το επιπεδο πολιτισμου μιας κοινωνιας αντικατοπτριζεται στην συμπεριφορα απεναντι σε μελη της κοινωνιας που παρεβησαν καποιους θεσμοθετημενους κανονες αυτης της κοινωνιας. Τη στιγμη αυτη, 3 πολιτες εγιναν θυματα ξυλοδαρμου απο αυτους στους οποιους η κοινωνια εχει αναθεσει το ρολο να διασφαλιζουν την ταξη, συμφωνα με το συνταγμα.
Συμπερασμα : Η λεξη πολιτισμος σε αυτη την κοινωνια ειναι ενα εφευρημα κενο νοηματος.
Εις υγειαν μας...
Η τέχνη, χωρίς να είναι ηθικολογική, αλλά χάρη στη δύναμή της "να αίρει τις προκαταλήψεις, να αφαιρεί τις παρωπίδες που εμποδίζουν το μάτι να δει, να σκίζει τα παραπετάσματα που δημιουργεί η συνήθεια και το έθιμο, να τελειοποιεί την αντιληπτική ικανότητά μας", έχει την μέγιστη ηθική αξία (πρβλ. Human Nature and Conduct [1922], σ.σ.160-64). Και, χάρη σε μια ακόμη βαθύτερη ικανότητα- την ικανότητα να "φέρνει στο φως και να τονίζει ότι είμαστε ένα όλον και ότι ανήκουμε σε μια ευρύτερη ολότητα που περιλαμβάνει τα πάντα, και είναι το σύμπαν όπου ζούμε"-, έχει μια θρησκευτική ποιότητα, με τη φυσιοκρατική έννοια του όρου "θρησκευτικός".
John Dewey
ελεος πια με αυτην την λογοκρισια,ιδιαιτερα στην τεχνη δεν χωρανε ολα αυτα..συνυπογραφω και συμπαρισταμαι.
Την επόμενη φορά βάλτε φάτσα κάρτα το μουνί της μάνας σας όχι ένα οποιοδήποτε.
Αυτό, ναι, θα είναι Τέχνη.
Μορφές Τέχνης
1. Εκσπερματωση πάνω στο βιβλίο ΣΤ Δημοτικού
2. Ακαθαρσίες στο πρόσωπο της Ρεπούση και της Άννας Φραγκουδάκη.
3. Ναζιστικοί χαιρετισμοί όταν παίζει ο Τουρκικός Εθνικός Ύμνος
4. Αποκεφαλισμένος Τούρκος με τατουάζ την σβάστικα στο μέτωπο. Ήταν Ναζί καλά να πάθει.
5. Σεσημασμένοι ομοφυλόφιλοι να βιάζουν αγοράκια μικρά.
6. Τον Αλέκο Αλαβάνο να αυνανίζεται.
7. Τον Γιώργο Παπανδρέου χωρίς ιδιαίτερα προσόντα για την Άντα.
8. Τον Χριστόδουλο να δίνει ψωμί σε πεινασμένο παιδί. Μπορεί να είναι και ο Άνθιμος στη θέση του Χριστόδουλου.
9. Ομοφυλόφιλος να καταδίδει σε Γερμανούς κατά την διάρκεια της Κατοχής, πατριώτες για τα μάτια και τα πολυβόλα ανάμεσα στα πόδια του Ξανθού θεού Χανς.
10. Μουσουλμάνος της μειονότητας να κάνει το ίδιο σε περίπτωση Ελληνοτουρκικής σύρραξης.
11. Μουσουλμάνος της μειονότητας να δέρνει την γυναίκα του και να εφαρμόζει την Σαρία.
12. Χρυσαυγίτης να δολοφονείται από απόσπασμα αναρχικών με μπλουζάκια του Τσε Γκε Βλάκα, ε συγγνώμη του Τσε Γκε Βάρα.
13. Τους Ξηρούς την ώρα που δολοφονούν ανυπεράσπιστα θύματα τους.
Επειδή κάποιοι κάνουν τέχνη συνέχεια και επειδή η έμπνευση τους έχει σταματήσει στον Χριστό, την Παναγία, την Σημαία, τον Εθνικό Ύμνο είπα να τους δωσω μερικές ιδέες.
Εμένα πάλι πολύ θα μου άρεζε να με συλλάβει η αστυνομία την ώρα που παίζω με το σφιχτό μου μουνάκι ακούγοντας τον εθνικό μας ύμνο!
Νίκος Τριανταφύλλου, εικαστικός
Όχι μόνο η τέχνη, αλλά ο λόγος και η έκφραση κανενός δεν πρέπει να λογοκρίνονται.
Δεν έχει σημασία τι λέει/εκφράζει κάποιος, αλλά αν έχει δικαίωμα να το λέει/εκφράζει. Σε μια δημοκρατία, προφανώς και έχει.
Στη δημοκρατία οφείλουμε όλοι να υπερασπιζόμαστε την ελευθερία έκφρασης όχι μόνο όσων συμφωνούν αλλά και όσων διαφωνούν με εμάς.
Φιλικά,
Πάρις Κωνσταντινίδης
Spyros Andreopoulos
παψτε ρε να μπερδεύετε την δημοκρατία με την τέχνη! οποιος θέλει να εκδίδεται να κάνει τέχνη.
καλός ο Νίκος ο εικαστικός.
γουστάρω
Αυτό που διαπιστώνω σε ορισμένα σχόλια είναι απουσία φαντασίας και περίσσευμα βλακείας. Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι και αυτό είναι το σημαντικό και το ενδιαφέρον.
Είναι αδύνατο λοιπόν μερικοί εγκέφαλοι να αντιληφθούν πώς λειτουργεί ένας καλλιτέχνης. Τι να γίνει; Να κάνω μήνυση σε όλους όσοι έχουν διαφορετική γνώμη με μένα;
..εχμ.. μερικοί αυτό το κάνουν πράξη.. Ηρεμείστε κύριοι..
portorafthn steile mas foto apo ti mana sou k 8a to kanoume.
Προς αυτούς που διαχειρίζονται αυτό το μπλογκ:
Ρε παιδιά σόρυ κι'όλας, αλλά τι υπερμαλακία ήταν αυτή να εξαφανίσετε τα σχόλια; Τι απίστευτη έμπνευση ήταν αυτή; Και γιατί δεν απαντήσατε ποτέ στο μέηλ που έστειλα και ρώταγα (ευγενικά) γιατί συνέβει κάτι τέτοιο; Μα τι τσαπατσουλιές είναι αυτές; Παιδιά προσέχτε λίγο τη συμπεριφορά σας πόσο μάλλον όταν ζητάτε και τις υπογραφές του κόσμου. Έχετε και μια ευθύνη για αυτές τις υπογραφές, το έχετε καταλάβει αυτό το πράγμα;
Η όλη ιστορία είναι η υλοποίηση
(και επιβεβαίωση)δύο πολύ γνωστών ελληνικών ρητών:
1. Τα αρχίδια του Καράμπελα και το μουνί της Χάϊδως
2. Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται.
Λες και και δεν έχουμε άλλα προβλήματα να λύσουμε....
Ας είμαστε πάντα δεμένοι κατα της λογοκρισίας και ας δείνουμε γνώση με τα έργα μας σε όσους λογοκρίνουν μέχρι και αυτοί να συνταχθούν με το μέρος μας!
proteinw anti gia esperidoeidi
kai giaoyrtia na arhisoume na exagoume fasistes kai kretinous
tha vgei poly hrima
mia aderfi kallitehnis
Κακομαθημένα "παιδάκια" Βορείων και Νοτίων προαστείων που έχοντας ρέψει στις καρέκλες της Πλατείας (μια είναι η πλατεία), στις ξαπλώστρες της Μυκόνου και στα μπαράκια της Αράχωβας, άεργα και άνεργα, μεταξύ άλλων σοβαρών ασχολιών όπως shopping,socializing, clubbing,και ενίοτε παρτουζωμάτων, το ρίχνουν και καμιά φορά στην "τέχνη" (όπως την εννοούν στο μίζερο μικρόκοσμό τους) προβάλλοντας τις ρηξικέλευθες και "επαναστατικές" νευρώσεις τους σε μας τους υπόλοιπους... και έχουν την απαίτηση στο όνομα της ελευθερίας και της δημοκρατίας να τους ανεχθούμε! Ποιά δημοκρατία και ελευθερία επικαλείστε ρε τσογλάνια, όταν εσείς οι ίδιοι χρησιμοποιείτε το χρήμα και την εξουσία για να αποφύγετε τη στράτευση σε βάρος όλων των υπολοίπων, όταν μέσα στη νιρβάνα του κλειστού σας κόσμου δεν έχετε πάρει χαμπάρι (και ούτε σας ενδιαφέρει) αν η υπόλοιπη Ελλάδα αναστενάζει στο όριο της φτώχειας, όταν με τα λεφτά του μπαμπά σας νομίζετε οτι μπορείτε να γκρεμίζετε αξίες και αρχές ενός ολόκληρου λαού; Αν θέλετε να κάνετε την "επανάστασή" σας, κάψτε το πατρικό σας στην Εκάλη, πουλήστε τη τζιπούρα σας, πετάξτε τα Manolo Blahnick και πηγαίνετε μια βόλτα στην "άλλη" Ελλάδα για να δείτε την πραγματικότητα έξω από τον προστατευμένο ψεύτικο κόσμο σας.
Πράγματι, η λογοκρισία είναι το πρόβλημα της σύγχρονης ελληνικής τέχνης...
Ο κόσμος χάνει συγκλονιστικά αριστουργήματα εξαιτίας των λογοκριτών.
Άλλο κακό μη μας βρει.
Θα πρότεινα, την άλλη φορά η κα Στεφανή να χρησιμοποιήσει ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΣΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ σε ανάλογο έργο της, με μουσική υπόκρουση κάποιο κουλτουριάρικο άσμα από αυτά που σας αρέσουν.
Για να σας δω τότε...
Δεν μπορούμε να προσβάλουμε σύμβολα για τα οποία χύθηκε αίμα ανθρώπων. Το κράτος οφείλει την ύπαρξή του χάρην στα ιστορικά στοιχεία που το ενώνου και ένα απ'αυτά είναι και η επανάσταση δηλαδή ο αγώνας για την ελευθερία του. Δεν είναι εθνηκισμός να θέλεις να σέβεται κάποιος τα σύμβολα του κράτους σου αλλά κυρίως σεβασμός στην προσωπικότητά σου. Αλήθεια θα άρεσε σ' αυτήν την έξυπνη γυναίκα να φτιάξω ένα video μ'αυτήν να ερωτοτροπεί;. Είμαι καλητέχνεις που να πάρει ΄και στην τέχνη δεν υπάρχουν όρια. Άλλο όμως τέχνη και άλλο προσβολή γιατί αγαπητέ συγκραφέα που με το μωρό του μυαλού σας γράψατε αυτές τις αηδείες που δεν θα τις διαβάσω θα ήθελα να σκεφτείτε αν θα σας άρεσε να φτιάξουν ένα video μοντάροντάς σας ώστε να παίρνετε ναρκωτικά;, δεν το νομίζω. Γι'αυτό λοιπόν καλό είναι να μην σας αρέσει να βρίζουν την πατρήδα σας. Στην τελική αν δεν σας αρέσει η Ελληνική ιθαγένεια μπορείτε να την απολέσετε με σχετική σας αίτηση στο υπουργείο εσωτερικών, αποκτώντας ιθαγένεια μιας χώρας που σας αρέσει, δεν έχετε όμως το δικαίωμα να προσβάλετε 11.000.000.000 κόσμο κατά τεκμήριον και να ζητάτε και τα ρέστα. Δεν λέω όχι στις ερωτικές σκηνές που υποδηλώνουν τέχνη γιατί κι'αυτό ακόμα μπορεί να αποτελέσει τέχνη καθώς και ό,τι άλλο. Δεν ανέχωμαι όμως από κάθε έναν να προσβάλλει την ιστορία της πατρήδας μου, χωρίς αυτό να με κάνει Ελληναρά. Καλά λοιπόν δικάστηκαν οι συντελεστές του έργου και ηλεικρινά αν ήμουν εγώ ο δικαστής θα τους έδεινα την αυτστηρότερη τιμωρία. Ναι στην ελευθερεία της τέχνης όχι όμως στην προσβολή οποιουδήποτε ( όχι μόνο του Ελληνικού ) έθνους (δηλαδή μιας ομάδας ανθρώπων η οποία έχει κοινό παρελθόν ή θέλει να έχει κοινό μέλλον η οποία ενώνεται σε κράτος). Τέλος επειδή κάποιος είπε για διαφθορά στην δικαιωσύνη θα του πω πως πρόκειτε για πολύ λίγους διευθαρμένους και πως δεν έχει δικαίωμα αυτός να κρίνει τους σκληρότερα εργαζομένους Έλληνες σε όλη την Ελλάδα.
Ντίαρ Age.
Tην οιστορεία της Πατρείδος σου μπορεί να την πρωσβάλλοι και τω "πατρίδα" γραμμαίνω ως "πατρήδα."
Σου μειλάο εγό μυα ανωρθόγραφει αικ παιποιθύσαιος.
Μαιτά τυμείς
Calypso Larah
AΚΑ Μπαμπυνοιώτοις
πάντως αν αντί για τον εθνικό ύμνο είχε κανα αριστεροτράγουδο του ΚΚΕ ή του ΕΑΜ θα είχαν μπουκάρει τα ΚΝΑΤ και θα τα είχαν σπάσει όλα... μιλάνε για λογοκρισία αυτοί που σαμπόταραν με το έτσι θέλω την ομιλία του Στεφάν Κουρτουά επειδή έγραψε την Μαύρη Βίβλο και δεν τους βόλευε!! α ρε δημοκράτες με επιλεκτική μνήμη!!
Τέχνη άνευ ορίων - άνευ ορών
(Εφ. Η ΑΥΓΗ, 24/06/2007)
Θαυμάζω την αριστερά και στ' όνομά της μνέω, κατά πώς θα 'λεγε ο ποιητής, μολονότι "εθνικός", αν του 'ταν μπορετό να δει και να θαυμάσει πόσο εκσυγχρονίστηκαν οι απόγονοι των γασμούλων, των φρακγολεβαντίνων, των αρβανιτόβλαχων, των Σέρβων και των Βουλγάρων, που "έψαλε" την αιμοβόρα αχαριστία τους κατά των Οθωμανών ευεργετών τους, θαρρώντας την αγώνα για την ελευθερία και θαρρώντας τους -ω της φρίκης!- "Έλληνες".
Θαυμάζω την αριστερά των "δεξιών", όπως άλλωστε και τη δεξιά των "αριστερών" (η ταυτότητα της ετερότητας ως ετερότητα της ταυτότητας θέτει, αίρει και συναιρεί τη φαινομένη και την αφανή αντίφαση, στα όρια της πολυπολιτισμικής συνθήκης ομογενοποίησης φύλων, φυλών, πολιτισμών και ιδεολογιών) που δεν ανέχεται κανένα όριο στην τέχνη: ο καλλιτέχνης μπορεί ελεύθερα να δημιουργεί θαρρώντας ότι γαμεί (λέξη της ελληνικής παρακαλώ -λεγόμενη και ακουόμενη, μάλλον πριν συγκροτηθούν σε έθνος αυτοί που τη μίλαγαν) αυνανιζόμενος με ένα οποιοδήποτε καρπούζι (τον δροσίζει άραγε ή τον τσούζει;) ή να αυνανίζεται ακούγοντας, όχι βέβαια τη Διεθνή, ή το "Στ' άρματα, στ' άρματα - εμπρός στον καυλώνα" (διασκευή επί το σεξαπελευθερωτικότερο του γνωστού μη εθνικού εμβατηρίου), είπαμε, τέχνη - τέχνη, μα μη το παρακάνουμε, αλλά, "καταγγελτικά", λακανικά, φροϋδικά, αποδομητικά, αποσοδομητικά, τον εθνικό ύμνο της ιμπεριαλιστικής, ξενοφοβικής, εθνικιστικής Βρωμοελλαδάρας, που τόσο αφόρητα καταδυναστεύει τα επαναστατημένα βλαστάρια των καλών οικογενειών.
Αφού, λοιπόν, η τέχνη βρίσκεται πέραν του καλού και του κακού, και μάλιστα άνευ ορίων άνευ όρων, κι αφού τέχνη είναι οτιδήποτε φαντάζει νέο, τολμηρό, αντισυμβατικό, πρωτοποριακό, ελευθερωτικό του σώματος, των ορμών, των ενστίκτων, ελευθερωτικό, πρωτίστως, του Άλλου, (αχ αυτός ο Άλλος, αυτός ο Άλλος - τι ευεργέτης "τους" μεγάλος: έχει αναγορεύσει σε επιστημονικές αυθεντίες τα μπουλούκια των μετρίως ενημερωμένων Δημοδιδασκάλων και Δημοδιδασκαλισσών, που μυρηκάζοντας κακοχωνεμένες θεωρίες κακουργούν θεολογώντας περί έθνους, εθνικισμού, ταυτότητας και ετερότητας στα όπου κώμη και χωριό προκάτ πανεπιστήμια της Ψωροκώσταινας) περιμένω να υπερασπιστείτε -αν δεν είστε φτηνοί Φαρισαίοι- κι αυτά τα έργα γνωστού μου καλλιτέχνη: α) Πέος εκσπερματίζον επί σωρού θυμάτων του Ολοκαυτώματος. β) Ο Κεμάλ Ατατούρκ με ζαρτιέρες ακκίζεται μπροστά στην ημίγυμνη και αδημονούσα Ζωζώ Νταλμάς. γ) Ερωτικό σύμπλεγμα Μαρξ - Ένγκελς - Λένιν και Μάο, το οποίο κρυφοκοιτάζουν Άρης Βελουχιώτης, Δημητρώφ και Ιμπαρούρη αυνανιζόμενοι.
Για να δούμε, θα εγκρίνετε;
Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ
Έμπνευση μετά από αυτά που διάβασα εδώ:
Ο Αλαβάνος να τσιμπουκώνει τον εαυτό του (σε κλώνο) και να του τον χώνει με πλαστικό πέος η ΡεPussy. Και τελείωμα με τη ΡεPussy χέζει στο γεμάτο με σπέρμα στόμα του Αλαβάνου το οποίο έχει μετατραπεί σε blender και ανακατεύει τα πάντα σε μια πολυπολιτισμική σούπα.
Γειά χαραντάν και τα κουκιά μπαγκλάν άμα λάχει να πούμε.
Εσύ περίεργε πρέπει ή να είσαι ο ΣΤΑΘΗΣ (Σταυρόπουλος) ή κάποιος που τον μιμείται. Αλλά τον μιμείσαι πολύ καλά. Καταφέρνεις να αποδώσεις πλήρως το συνδυασμό ημιμάθειας, φλυαρίας, οίησης και συνητηριτισμού που ο ίδιος θεωρεί κριτική σκέψη. Για τα έργα του φίλου σου, τι να σου πω; Να τα δούμε πρώτα και μετά θα κρίνουμε, έτσι όπως τα λες χαζομαρούλες μου φαίνονται. Και της Στεφανή το έργο, άμα δεν το έχεις δει, χαζομαρούλα ακούγεται. Όταν το βλέπεις, καταλαβαίνεις τι είναι. Αλλά εσύ πού να καταλάβεις, έτσι κι αλλιώς.
Ντίαρ Age.
Tην οιστορεία της Πατρείδος σου μπορεί να την πρωσβάλλοι και τω "πατρίδα" γραμμαίνω ως "πατρήδα."
Σου μειλάο εγό μυα ανωρθόγραφει αικ παιποιθύσαιος.
Καθόλου σε διαβεβαιώ....
Διότι στην πατρίδα μου δεν μιλάνε την γλώσσα που την συμβολίζει δηλαδή τα Ελληνικά άρα πιο σωστό θα είταν πρώτα οι κρίνοντες πως εγώ ένας και κατα λάθος αλλά και επίτηδες ανορθώγραφος προσβάλω με την δήθεν αγραμματοσύνη μου την πατρείδα μου και την ιστορία της να προσπαθούσαν πρώτα να μάθουν να μιλάνε την γλώσσα της πατρείδος μου και μετά να μου απευθύνουν τον λόγο. Δεν το λέω προσβλητικά αλλά παιδευτικά αγαπιτή μου .
Age
συνυπογραφω και συμπαρισταμαι εναντια στην φιμωση και στον απολιτιστο πολιτισμο.
Να πάτε να γαμηθείτε, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ
ΛΑΟΣ - ΣΤΡΑΤΟΣ - ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ
des edo ιδέα
kai edo ιδέα
opios thelei symetexei
www.arelis.gr
περιεχει το ερωτονομικον
που λογοκριθηκε στην ελλαδα αλλα κανεις δεν ενημερωθηκε γιαυτο
λογω των ακραιων σεξουαλικων σκηνων που περιεχει.επισης περιεχει και σειρα αρθρων τεχνης για οποιον ενδιαφερεται.θα θελαμε και την στηριξη του σταματη για το ερωτονομικον
best wishes
γιατι ειναι η πρωτη η και η τελευταια φορα που καλλιτεχνης η συγγραφευς υφισταται λογοκρισια στην ελλαδα
www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον που ειχε την ιδθια τυχη με το εργο της κωτση
Was looking for great putting up! I must say i valued perusing the idea, tonsil stones you will be a terrific article author.For certain i will make sure lesezeichen your blog post Satellite direct all of which will regularly keep coming back in the future. Permit me to strongly encourage you actually continue your personal amazing items, have got a nice break penis advantage saturday and sunday!
Hi it's me, I am also visiting this web page on a regular basis, this web page is really fastidious and the visitors are really sharing nice thoughts.
Feel free to surf to my web site :: how to get pregnant fast
Post a Comment